Pomoc

Potrzebujesz porady
lub pomocy przy wyborze?

Zadzwoń do nas lub napisz!

tel. 791 12 12 25
w godz. 9.00-17.00
e-mail: wmatysek@lowiec.pl

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

PSY MYŚLIWSKIE

Sortuj wg: ▲ Nazwa produktu | Cena
Kynologia łowiecka Kynologia łowiecka
Cena: 119,00 zł
szt.

Książka dla wszytskich miłośników psów ras myśliwskich. Wprawdzie pomyślana jako podręcznik - przeznaczony głównie dla kandydatów na myśliwych - to jednak ze względu na bogate ujęcie tematu z pewnością zainteresuje również doświadczonych myśliwych i kynologów.

Wysyłka w:
24 godziny
Legowisko dla psa Legowisko dla psa
Cena: 74,00 zł
szt.

Aby umilić życie czworonożnemu przyjacielowi, polecamy legowisko które zaoferuje mu bezpieczeństwo i wygodę.
Posłanie wykonane jest z polaru, który zapewnia idealną izolację od podłoża.

Wysyłka w:
24 godziny
Mata samochodowa uniwersalna Mata samochodowa uniwersalna
Cena: 152,00 zł

Niezbędna podczas wyprawy do łowiska, zwłaszcza gdy zabieramy ze sobą psa.

Wysyłka w:
24 godziny
Obroża dla psa myśliwskiego WILD Obroża dla psa myśliwskiego WILD
Cena: 55,00 zł
szt.

Obroża dla psa myśliwskiego wykonana z wytrzymałej taśmy, wodoodpornej Codury i siatki dystansowej miękkiej umożliwiającej przepływ powietrza.

Wysyłka w:
24 godziny
Otok dla psa myśliwskiego WILD 12 m. Otok dla psa myśliwskiego WILD 12 m.
Cena: 68,00 zł
szt.

Otok dla psa myśliwskiego dostępny w dwóch długościach 12 m, szerokości 2cm, zakończony karabińczykiem typu szybko-złącze.

Wysyłka w:
24 godziny
Otok dla psa myśliwskiego WILD 20m Otok dla psa myśliwskiego WILD 20m
Cena: 89,00 zł
szt.

Otok dla psa myśliwskiego dostępny w dwóch długościach 20 m, szerokości 2cm, zakończony karabińczykiem typu szybko-złącze.

Wysyłka w:
24 godziny
Wielofunkcyjny orczyk do ściągania zwierzyny Wielofunkcyjny orczyk do ściągania zwierzyny
Cena: 99,00 zł
szt.

Wielofunkcyjny orczyk do ciągnięcia upolowanej zwierzyny przez 1 lub 3 osoby.

Wysyłka w:
24 godziny
Canibeep Radio PRO Canibeep Radio PRO
Cena: 560,00 zł
szt.
Canibeep Radio Pro jest wodoodporną elektroniczną obrożą dla psów, zaprojektowaną na potrzeby myślistwa. Pozwala na śledzenie i pracę z wieloma psami, współpracuje równocześnie maksymalnie z trzema obrożami: żółta (w zestawie) oraz pomarańczową i nie...
Wysyłka w:
24 godziny
Canibeep radio pro obroża Canibeep radio pro obroża
Cena: 415,00 zł
szt.
Dodatkowa obroża CANIBEEP RADIO PRO. Działa również samoczynnie.
Wysyłka w:
24 godziny
Gwizdek na psa plastikowy Gwizdek na psa plastikowy
Cena: 30,00 zł
szt.
Plastikowy gwizdek – słyszalny do 1 km, do układania i przywoływania psa. W komplecie instrukcja.
Wysyłka w:
24 godziny
Gwizdek na psa w porożu Gwizdek na psa w porożu
Cena: 153,00 zł
szt.
Profesjonalny gwizdek do układania i przywoływania psa, wykonany z poroża. Ekskluzywny gwizdek, oryginalnie zapakowany. Doskonały prezent dla myśliwego.
Płochacze - E. Dembiniok Płochacze - E. Dembiniok
Cena: 10,00 zł
szt.
Doskonały znawca kynologii łowieckiej pisze o psach, których głównym zadaniem jest płoszenie zwierzyny. Przytacza cechy tych psów, a także sposoby ich układania i przygotowania do polowań.
Wysyłka w:
24 godziny
Szkolenie psów. Porady praktyczne - J. Woźniak Szkolenie psów. Porady praktyczne - J. Woźniak
Cena: 39,00 zł
szt.

Autor – myśliwy i kynolog, jako jeden z pierwszych założył prywatny ośrodek szkolenia psów myśliwskich z prawdziwego zdarzenia. Książka jest bardzo dobrym i praktycznym podręcznikiem, jak ułożyć prawidłowo psa, aby w sposób doskonały służył myśliwemu...

Wysyłka w:
24 godziny
Zestaw młodego kynologa Zestaw młodego kynologa
Cena: 65,00 zł
szt.
Autor książki myśliwy i kynolog, jako pierwszy założył prywatny Ośrodek szkolenia psów myśliwskich z prawdziwego zdarzenia. Książka jest bardzo dobrym i praktycznym podręcznikiem, jak ułożyć prawidłowo psa, aby w sposób doskonały służył myśliwemu. Uz...
Wysyłka w:
24 godziny

Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Promocje

Sprzedaż ratalna

Informujemy, iż sklep "Jedność Łowiecka" wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia sprawnej obsługi i wygody korzystania ze sklepu. Pliki wykorzystywane są tylko w 3 przypadkach: wyświetlania informacji na temat sesji, ostatnio oglądanych produktów i przy oddawaniu głosu w ankiecie. Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.

Click Shop | Hosting home.pl