Pomoc

Potrzebujesz porady
lub pomocy przy wyborze?

Zadzwoń do nas lub napisz!

tel. 791 12 12 25
w godz. 9.00-17.00
e-mail: wmatysek@lowiec.pl

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

PSY MYŚLIWSKIE

Sortuj wg: ▲ Nazwa produktu | Cena
Kynologia łowiecka Kynologia łowiecka
Cena: 119,00 zł
szt.

Książka dla wszytskich miłośników psów ras myśliwskich. Wprawdzie pomyślana jako podręcznik - przeznaczony głównie dla kandydatów na myśliwych - to jednak ze względu na bogate ujęcie tematu z pewnością zainteresuje również doświadczonych myśliwych i kynologów.

Wysyłka:
48 godzin
Legowisko dla psa Legowisko dla psa
Cena: 74,00 zł
szt.

Aby umilić życie czworonożnemu przyjacielowi, polecamy legowisko które zaoferuje mu bezpieczeństwo i wygodę.
Posłanie wykonane jest z polaru, który zapewnia idealną izolację od podłoża.

Wysyłka:
5 dni
Mata ochronna dla psa Mata ochronna dla psa
Cena: 130,00 zł
szt.

Wykonana w całości z Polyestru, wodoodporna.
Służy do przewożenia czworonogów na siedzeniach lub w bagażniku.
Łatwy montaż do zagłówków siedzeń.
Rozmiar 140x140cm.

Wysyłka:
5 dni
Mata samochodowa uniwersalna Mata samochodowa uniwersalna
Cena: 136,00 zł
szt.

Niezbędna podczas wyprawy do łowiska, zwłaszcza gdy zabieramy ze sobą psa.

Wysyłka:
24 godziny
Canibeep Radio PRO Canibeep Radio PRO
Cena: 560,00 zł
szt.
Canibeep Radio Pro jest wodoodporną elektroniczną obrożą dla psów, zaprojektowaną na potrzeby myślistwa. Pozwala na śledzenie i pracę z wieloma psami, współpracuje równocześnie maksymalnie z trzema obrożami: żółta (w zestawie) oraz pomarańczową i nie...
Canibeep radio pro obroża Canibeep radio pro obroża
Cena: 415,00 zł
szt.
Dodatkowa obroża CANIBEEP RADIO PRO. Działa również samoczynnie.
Gwizdek na psa plastikowy Gwizdek na psa plastikowy
Cena: 30,00 zł
szt.
Plastikowy gwizdek – słyszalny do 1 km, do układania i przywoływania psa. W komplecie instrukcja.
Gwizdek na psa w porożu Gwizdek na psa w porożu
Cena: 153,00 zł
szt.
Profesjonalny gwizdek do układania i przywoływania psa, wykonany z poroża. Ekskluzywny gwizdek, oryginalnie zapakowany. Doskonały prezent dla myśliwego.
Płochacze - E. Dembiniok Płochacze - E. Dembiniok
Cena: 10,00 zł
szt.
Doskonały znawca kynologii łowieckiej pisze o psach, których głównym zadaniem jest płoszenie zwierzyny. Przytacza cechy tych psów, a także sposoby ich układania i przygotowania do polowań.
Szkolenie psów. Porady praktyczne - J. Woźniak Szkolenie psów. Porady praktyczne - J. Woźniak
Cena: 39,00 zł
szt.

Autor – myśliwy i kynolog, jako jeden z pierwszych założył prywatny ośrodek szkolenia psów myśliwskich z prawdziwego zdarzenia. Książka jest bardzo dobrym i praktycznym podręcznikiem, jak ułożyć prawidłowo psa, aby w sposób doskonały służył myśliwemu...

Zestaw młodego kynologa Zestaw młodego kynologa
Cena: 65,00 zł
szt.
Autor książki myśliwy i kynolog, jako pierwszy założył prywatny Ośrodek szkolenia psów myśliwskich z prawdziwego zdarzenia. Książka jest bardzo dobrym i praktycznym podręcznikiem, jak ułożyć prawidłowo psa, aby w sposób doskonały służył myśliwemu. Uz...

Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Promocje



Polowanie na gęsi (DVD) Polowanie na gęsi (DVD) 65,00 zł 89,00 zł

Polowanie na sika (DVD) Polowanie na sika (DVD) 65,00 zł 89,00 zł




Wabienie jeleni – film DVD Wabienie jeleni – film DVD 39,00 zł 49,00 zł

Legginsy długie Power Stretch Pro Legginsy długie Power Stretch Pro 129,99 zł 145,00 zł

Niedźwiedzie czarne (DVD) Niedźwiedzie czarne (DVD) 65,00 zł 89,00 zł

Myłkusy (DVD) Myłkusy (DVD) 65,00 zł 89,00 zł


Buty Premium Buty Premium 509,99 zł 699,00 zł

Zestaw odzieżowy CLASSIC Zestaw odzieżowy CLASSIC 799,00 zł 820,00 zł

Medalowe rogacze (DVD) Medalowe rogacze (DVD) 65,00 zł 89,00 zł

Świąteczne dni (DVD) Świąteczne dni (DVD) 65,00 zł 89,00 zł


Rogacz mego życia (DVD) Rogacz mego życia  (DVD) 65,00 zł 89,00 zł

Koszula HUBERTUS mozaika Koszula HUBERTUS mozaika 139,99 zł 180,00 zł



Władca szczytów (DVD) Władca szczytów (DVD) 65,00 zł 89,00 zł


Safari w Kenii (DVD) Safari w Kenii (DVD) 65,00 zł 89,00 zł


Trofea marzeń z Węgier (DVD) Trofea marzeń z Węgier (DVD) 65,00 zł 89,00 zł

Afrykańskie Bawoły (DVD) Afrykańskie Bawoły (DVD) 65,00 zł 89,00 zł

Kapitalne byki (DVD)  Kapitalne byki (DVD) 65,00 zł 89,00 zł

Szwedzkie Przygody (DVD) Szwedzkie Przygody (DVD) 65,00 zł 89,00 zł

Dzicza Gorączka (DVD) Dzicza Gorączka (DVD) 65,00 zł 89,00 zł

Koszula HUBERTUS Jeleń Koszula HUBERTUS Jeleń 119,99 zł 162,00 zł


Sprzedaż ratalna

Informujemy, iż sklep "Jedność Łowiecka" wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia sprawnej obsługi i wygody korzystania ze sklepu. Pliki wykorzystywane są tylko w 3 przypadkach: wyświetlania informacji na temat sesji, ostatnio oglądanych produktów i przy oddawaniu głosu w ankiecie. Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.

Click Shop | Hosting home.pl