Pomoc

Potrzebujesz porady
lub pomocy przy wyborze?

Zadzwoń do nas lub napisz!

tel. 791 12 12 25
w godz. 9.00-17.00
e-mail: wmatysek@lowiec.pl

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

PSY MYŚLIWSKIE

Sortuj wg: ▲ Nazwa produktu | Cena
Kynologia łowiecka Kynologia łowiecka
Cena: 119,00 zł
szt.

Książka dla wszytskich miłośników psów ras myśliwskich. Wprawdzie pomyślana jako podręcznik - przeznaczony głównie dla kandydatów na myśliwych - to jednak ze względu na bogate ujęcie tematu z pewnością zainteresuje również doświadczonych myśliwych i kynologów.

Wysyłka w:
48 godzin
Legowisko dla psa Legowisko dla psa
Cena: 69,00 zł 74,00 zł
szt.

Aby umilić życie czworonożnemu przyjacielowi, polecamy legowisko które zaoferuje mu bezpieczeństwo i wygodę.
Posłanie wykonane jest z polaru, który zapewnia idealną izolację od podłoża.

Wysyłka w:
5 dni
  • promocja
Mata ochronna dla psa Mata ochronna dla psa
Cena: 119,00 zł 130,00 zł
szt.

Wykonana w całości z Polyestru, wodoodporna.
Służy do przewożenia czworonogów na siedzeniach lub w bagażniku.
Łatwy montaż do zagłówków siedzeń.
Rozmiar 140x140cm.

Wysyłka w:
5 dni
  • promocja
Mata samochodowa uniwersalna Mata samochodowa uniwersalna
Cena: 136,00 zł

Niezbędna podczas wyprawy do łowiska, zwłaszcza gdy zabieramy ze sobą psa.

Wysyłka w:
24 godziny
Obroża dla psa myśliwskiego WILD Obroża dla psa myśliwskiego WILD
Cena: 55,00 zł
szt.

Obroża dla psa myśliwskiego wykonana z wytrzymałej taśmy, wodoodpornej Codury i siatki dystansowej miękkiej umożliwiającej przepływ powietrza.

Wysyłka w:
48 godzin
Otok dla psa myśliwskiego WILD 12 m. Otok dla psa myśliwskiego WILD 12 m.
Cena: 68,00 zł
szt.

Otok dla psa myśliwskiego dostępny w dwóch długościach 12 m, szerokości 2cm, zakończony karabińczykiem typu szybko-złącze.

Wysyłka w:
48 godzin
Otok dla psa myśliwskiego WILD 20m Otok dla psa myśliwskiego WILD 20m
Cena: 89,00 zł
szt.

Otok dla psa myśliwskiego dostępny w dwóch długościach 20 m, szerokości 2cm, zakończony karabińczykiem typu szybko-złącze.

Wysyłka w:
48 godzin
Wielofunkcyjny orczyk do ściągania zwierzyny Wielofunkcyjny orczyk do ściągania zwierzyny
Cena: 99,00 zł
szt.

Wielofunkcyjny orczyk do ciągnięcia upolowanej zwierzyny przez 1 lub 3 osoby.

Wysyłka w:
48 godzin
Canibeep Radio PRO Canibeep Radio PRO
Cena: 560,00 zł
szt.
Canibeep Radio Pro jest wodoodporną elektroniczną obrożą dla psów, zaprojektowaną na potrzeby myślistwa. Pozwala na śledzenie i pracę z wieloma psami, współpracuje równocześnie maksymalnie z trzema obrożami: żółta (w zestawie) oraz pomarańczową i nie...
Canibeep radio pro obroża Canibeep radio pro obroża
Cena: 415,00 zł
szt.
Dodatkowa obroża CANIBEEP RADIO PRO. Działa również samoczynnie.
Gwizdek na psa plastikowy Gwizdek na psa plastikowy
Cena: 30,00 zł
szt.
Plastikowy gwizdek – słyszalny do 1 km, do układania i przywoływania psa. W komplecie instrukcja.
Płochacze - E. Dembiniok Płochacze - E. Dembiniok
Cena: 10,00 zł
szt.
Doskonały znawca kynologii łowieckiej pisze o psach, których głównym zadaniem jest płoszenie zwierzyny. Przytacza cechy tych psów, a także sposoby ich układania i przygotowania do polowań.
Szkolenie psów. Porady praktyczne - J. Woźniak Szkolenie psów. Porady praktyczne - J. Woźniak
Cena: 39,00 zł
szt.

Autor – myśliwy i kynolog, jako jeden z pierwszych założył prywatny ośrodek szkolenia psów myśliwskich z prawdziwego zdarzenia. Książka jest bardzo dobrym i praktycznym podręcznikiem, jak ułożyć prawidłowo psa, aby w sposób doskonały służył myśliwemu...

Zestaw młodego kynologa Zestaw młodego kynologa
Cena: 65,00 zł
szt.
Autor książki myśliwy i kynolog, jako pierwszy założył prywatny Ośrodek szkolenia psów myśliwskich z prawdziwego zdarzenia. Książka jest bardzo dobrym i praktycznym podręcznikiem, jak ułożyć prawidłowo psa, aby w sposób doskonały służył myśliwemu. Uz...

Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Promocje

Trofea marzeń z Węgier (DVD) Trofea marzeń z Węgier (DVD) 65,00 zł 89,00 zł



Polowanie na sika (DVD) Polowanie na sika (DVD) 65,00 zł 89,00 zł

Torba myśliwska duża zielona Torba myśliwska duża zielona 221,00 zł 242,00 zł

Afrykańskie Bawoły (DVD) Afrykańskie Bawoły (DVD) 65,00 zł 89,00 zł

Władca szczytów (DVD) Władca szczytów (DVD) 65,00 zł 89,00 zł

Mata ochronna dla psa Mata ochronna dla psa 119,00 zł 130,00 zł


Uszatka z barana Uszatka z barana 240,00 zł 290,00 zł

Dzicza Gorączka (DVD) Dzicza Gorączka (DVD) 65,00 zł 89,00 zł

Latarka TK11 R2 Latarka TK11 R2 309,00 zł 361,00 zł

Kalosze ocieplane Grenlander Kalosze ocieplane Grenlander 79,00 zł 86,00 zł


Buty "Combat" Buty "Combat" 650,00 zł 890,00 zł

Zmiękczacz do mięsa Zmiękczacz do mięsa 107,00 zł 144,00 zł


Buty Premium Buty Premium 509,99 zł 699,00 zł

Ogrzewacz stóp Ogrzewacz stóp 18,00 zł 25,00 zł

Zielona uszatka z lisa Zielona uszatka z lisa 240,00 zł 290,00 zł

Buty Yetti Classic Buty Yetti Classic 158,00 zł 187,00 zł


Ogrzewacz dłoni Ogrzewacz dłoni 19,00 zł 25,00 zł

Polowanie na gęsi (DVD) Polowanie na gęsi (DVD) 65,00 zł 89,00 zł


Pokrowiec na buty Pokrowiec na buty 55,00 zł 61,00 zł


Legowisko dla psa Legowisko dla psa 69,00 zł 74,00 zł

Buty Trek Buty Trek 319,00 zł 369,00 zł

Nóż EKA SwingBlade Nóż EKA SwingBlade 229,00 zł 290,00 zł

Sprzedaż ratalna

Informujemy, iż sklep "Jedność Łowiecka" wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia sprawnej obsługi i wygody korzystania ze sklepu. Pliki wykorzystywane są tylko w 3 przypadkach: wyświetlania informacji na temat sesji, ostatnio oglądanych produktów i przy oddawaniu głosu w ankiecie. Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.

Click Shop | Hosting home.pl